Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

TDK Konferencia 2024.12.06.

TDK Konferencia 2024.12.06.
2024. december 9., 08:10
A Tanárképző Intézet által szervezett TDK konferenciára december 6-án került sor. A Neveléstudományi szekcióban 8 nappali és levelező tagozatos tanárjelölt és 1 közoktatási vezető és pedagógus szakvizsgás hallgató prezentálta munkáját. A korábbi konferenciákhoz hasonlóan idén is változatos volt a résztvevők témaválasztása. A történelem, a földrajz, a magyar és a szakmai tárgyak tanításának speciális kérdései mellett szó esett a mesterséges intelligencia és a közösségi média oktatásban való alkalmazásáról, a roma fiatalok tanulási lehetőségéről, valamint a Tanítsunk Magyarországért programban közreműködő mentorok mentális jólétéről, ill. a pedagógusok teljesítményértékeléséről is. Mivel a TDK-zók közül többen is szerepeltek már a korábbi házi konferenciákon, ezért számos esetben érzékelhető volt a hallgatók prezentációs és előadókészségének fejlődése, amely a zsűri által adott pontszámokban és az OTDK-n való részvételt érintő javaslatokban is tükröződött.

TDK konferencia – hírek és eredmények

A dolgozatot bemutató hallgatók helyezései:

  1. Sári Patrik

Földrajz tantárgy gamifikációja mesterséges intelligencia segítségével

Konzulens: Jaskóné dr. Gácsi Mária, egyetemi docens

  1. Körmöndi Helga

Közösségi média mint oktatási módszer

Konzulens: Dr. habil. K. Nagy Emese, egyetemi docens

  1. Knapp Nikolett

A vizuális tanítás és a mesterséges intelligencia innovációja az oktatásban

Konzulens: Dr. habil. K. Nagy Emese, egyetemi docens

  1. Erdei Mónika

A digitális generációk tanulási sajátosságaihoz igazodó szakmaspecifikus oktatási anyagok fejlesztési tapasztalatai

Konzulens: Dr. Molnár Balázs, egyetemi docens

 

A témavázlatot prezentáló hallgatók helyezései:

        1.-2. Andrássy Marcell

A közös történelem mint interkulturális érzékenyítő eszköz hatása miskolci gimnáziumi tanulók körében

Konzulens: Dr. Simon Zoltán, egyetemi adjunktus

        1.-2. Tordai Anita

A teljesítményértékelési rendszer sajátosságai a Homrogdi Görögkatolikus Általános Iskolában

Konzulens: Kovácsné dr. Duró Andrea, egyetemi docens

  1. Porubjánszki Zsanett

A felnőtté válás regénye, Krusovszky Dénes: Akik már nem leszünk sosem

Konzulens: Dr. Kapusi Angéla, egyetemi adjunktus

  1. Kormos Frida Dorina

A Tanítsunk Magyarországért! program hatása a mentorok kompetenciafejlődésére és mentális jóllétére

Konzulens: Dr. Lubinszki Mária, egyetemi docens

 

  1. Borai Gabriella

Hátrányos helyzetű roma fiatalok tanulási lehetőségei

Konzulens: Ludnikné dr. Pálfi Dorina, egyetemi adjunktus